Züm Univerzum-wiki
Advertisement
Ez a cikk nélkülözhetetlen besorolást kapott a wiki fontosság szerinti osztályozásában.
Ez a cikk besorolást kapott a wiki minőség szerinti osztályozásában.

Egy Deltoid reptoid

„Ezek rohadt sokan vannak!”

-  Béla közlegény

A reptoidok (vagy saját nyelvükön nairkh'n) hüllőszerű intelligens humanoid fajok csoportja, akik részben a Hinnye, részben a Snickers galaxisban alakultak ki.

Biológiájuk[]

A reptoidok humanoid bipedál lények. Természetes alakjuk leginkább a hüllőkre emlékeztet. Magasságuk változó. Táplálékuk leginkább szerves eredetű, oxigént, klórt és vizet igénylenek. Agyuk mérete nagyobb az emberekénél. Különleges bőrüknek köszönhetően képesek elviselni a legszeszélyesebb hőmérsékleteket is ezért szinte bárhol megtudnak élni.

Társadalmuk[]

A reptoidok az emberektől sokkal régebben civilizálódtak és kifejlődtek. A reptoidok intelligensek (ez főleg a kommunikációs alkalmazkodásukban látszódik). Fejlett a kereskedelmük (több gyorsétterem láncot is működtettek valamint ők uralják az űrporszívó és többek között a napszemüveg iparágakat is). Eredetileg a reptoidok egy birodalomba voltak szervezve, ahol nem volt vezér, sőt még egy vezér tanács sem. Azóta ez a birodalom egyre kaotikusabb és egyre nagyobb mivel a reptoidok óriási szaporulata helyet igényel. A központjuk Nova Reptilia bolygón található, ahova körülbelül 10.000 évvel Züm alapítása előtt érkeztek a Hinnye galaxisból. A reptoidoknak hét alfaja van: a Darkonidok, a Deltoidok, a Poloszpunáriak, a Glükokortikoidok, a Krixkraxiak, a Lumbulábiak és az Annunakkik. A reptoidok száma 50-100 billióra tehető. Az emberekkel szemben általában ellenségesen viselkednek, főleg a Reptoid-háborúk óta. Az embereken kívül számos más fajjal is feltehetően ellenséges viszonyban vannak, mint a guargumik, motherbookdriverek és csillámfaszlámák. A dominanciájuk során számos kisebb-nagyobb ütközetet vívtak ellenük, váltakozó sikerrel, különösen a csillámfaszlámákkal húzódott el hosszú ideig a birodalmak közti háború, mivel a csillámfaszbombáik ellen hosszú ideig  nem létezett hatékony védekezés. Azonban a Poloszpunáriak megalkották a neutrínós hűmicsodaizé deflektoros védőpajzsot, mely már a csillámfaszbombák ellen is védelmet nyújt, így egyensúlyi állapotot sikerült elérni velük szemben. A reptoidoknak ősidők óta szövetségesei az uborkoidok és poloskoidok, akikkel közösen többször megpróbálták meghódítani az egész Snickers galaxist.

Technikájuk[]

A reptoid anyahajó éppen megszállni készül Lost Angles-t

A reptoidok sokmillió évnyi időelőnyt élveztek technológiai fejlődésben az emberekkel szemben de egy idő után a technológiájuk megragadt egy szinten. A reptoidok képesek álcázni magukat amit nagyon nehéz kiszűrni, sokan úgy gondolják (nem alaptalanul) hogy a reptoidok beférkőznek az emberek (vagy más fajok) vezetői köreibe majd onnan veszik át az irányítást egész civilizációk felett. A reptoidok nagyon gyors és költséghatékony módszerrel tudnak űrhajókat gyártani és emellett még sok egyéb találmányuk is van amit az emberek beképzelt módon maguknak gondolnak. Ilyen találmányok: a kerék, az iránytű, a puskapor, a papír, az ottómotor, a kőolaj finomítás, a lítium-ion akkumulátor és a hidrogénbomba. Ezek mellett kulturálisan is nagy hatással voltak az emberiségre, a legtöbb költő és író igazából reptoid volt, például Bill Shakespeare, Johann. W. Gőte (nem véletlenül Gőte a neve). Egy Cambridge-i egyetem kutatása szerint az USE politikusainak 91%-a reptoidnak azonosítja magát, de a kutatás mindössze 78%-ról igazolta a reptoid eredetét.

Történelmük[]

A kezdetek kezdete[]

Igazából senki sem tudja hogy honnan is jöttek a reptoidok, legalábbis a legfőbb reptoid faj. Tudniillik hogy a reptoid jelző nem egy bizonyos faj hanem egyfajta liga hüllőemberek között akiknek a legjelesebb képviselői az Annunakkik. Az Annunakik valahol a Bounty galaxis magjában fejlődhettek ki, de erről nincsenek konkrét bizonyítékok. 404 szerint a reptoidok (Annunakik) anyabolygója egy háború során dezintegrálódott és azóta nem látta senki többé. Az elkövetkező időszakokról nem lehet tudni sokat, csak annyit hogy reptoidok fajok ezreit irtották ki vagy tették szolgasorba és aztán irtották és több tízezer bolygót használtak fel.

Snickers megszállása[]

Hogy mi motiválta a reptoidokat arra hogy egy megvessék a lábukat egy másik galaxisban azt nem lehet biztosan megmondani, egyes elméletek szerint a Bountyt galaxist "felélték" de ez az elmélet nem teljesen helytálló mivel a mai napig lakják a galaxist. Más elméletek szerint a galaktikus népvándorlási hullám áll a háttere mögött és persze sokak szerint az ILLUMINATI azaz a háttérhatalmak vették fel velük a kapcsolatot az emberi civilizáció előtt.

A reptoidok állama ekkora már átalakult a végleges kaotikus anarchikus szerkezetére és igazából egy hatalmas szervezetlen beözönlés vette kezdetét. Ez nagyjából Z.E. 14 000 körül történt, amikor is a galaxis legfejlettebb natív civilizációja a Szürkék voltak. A Szürkék pacifista megvilágosodott lények voltak akik nem voltak felkészülve egy háborúra ahol az ellenfél 1200 szoros túlerőben van. Ettől függetlenül a Szürkék elszántan/makacsan védekeztek de sok száz évnyi háborúzás alatt a területeik kétharmadát elvesztették a reptoidok és az áruló szomszédjaiknak köszönhetően. A Szürkék sok kínlódás után rá tudtak venni néhány fejlettebb idegen civilizációt hogy segítsék egymást a reptoidok ellen. A reptoidok ezt látván szövetségeseket kerestek és találtak az Uborkoidok és Poloskoidok képében. 500 év alatt a reptodiok befolyása kiteljesedett az egész galaxisra és a Szürkék már csak egy kis parcellányi területre szorultak vissza a támogatóikkal együtt. A reptoidok ellen létrejött koalíciót csak Ellenállásnak nevezték mert mást nem tudtak csinálni csak ellenállni. Az ellenállásnak fontos tagjai lettek a Plejádok akiknek a vezetésével hazavágták a reptoidokat és az ellenállás 1 000 évnyi vereség után végre győzedelmes volt. A plejádok viszont nem voltak hajlandóak többet segíteni ezért esély sem volt a galaxis visszahódítására. A reptoidok eközben elkezdték a kiépíteni az infrastruktúrájukat galaxis-szerte.

Az emberiség kialakulása előtt a reptoidok megvetették a lábukat a Földön de aztán rejtélyes okokból elhagyták azt. Ezt leszámítva a lakható bolygók 97%-át felélték, felemésztették vagy elpusztították. A galaktikus dél irányában élő Bonusculák és egyéb társaik komoly problémát okoztak a reptoidoknak, akik már a teljes anarchia szélén voltak és ezért nem is voltak képesek elbánni a lázadó idegenekkel szemben. Ezért a galaktikus déli területek felszabadultak a reptoid uralom alól. Ekkoriban a reptoid vezetés teljesen összeomlott és egy hatalmi vákuum jött létre. A reptoidok élére nem túl megbízható források szerint a Jehova tanúi kerültek akik egy bizonyos valószínűséggel kapcsolatban álltak az ILLUMINATIval és Az Emberrel. Az új vezetés bárki is legyen az, nagyon nagy titokban működött és eléggé közvetett módon uralkodott. Miután tökéletesen kirajzolódott hogy a repotoidok képtelenek uralkodni puszta létszámukra támaszkodva a reptoid háttérhatalom létrehozta a TERVet. A TERV nagyon sokáig készült és nagyon részletesen kidolgozott volt. Minden nap más széfben őrizték és a széf őrzőit minden nap megölték és újakat szereztek a helyükre. 133 évnyi tervezés után elkészült a TERV de ez nem nyerte el Az Ember tetszését akiről mostmár bizonyosan kiderült hogy nagyon is nyakig benne volt a bizniszben. 40 év továbbnyí tervezés után megszületett a Mesterterv ami már elnyerte Az Ember tetszését. A TERV az Új Világrend névre hallgatott, de nevezték "Project Eden"nek vagy "Project Adam"nak is. A terv lényege az volt hogy Az Ember mintájára hoznak létre egy fajt akit egy déli rendszerben fognak elhelyezni ahol majd kifognak fejlődni a reptoidok védelme alatt. Az "emberek"et olyan lényeknek tervezték amelyek a reptoidoktól okosabbak, ambiciózusabbak, kiszolgáltatottabbak és mellesleg szórakoztatóbbak is. Z.E. 12 000-ben az első embert Ádámot leszállították a Földre (lásd Teremtés) valahol a mai Szíria területén. Az ember rövidesen egy párt is kapott Éva néven. Az ember okos volt, és úgy tűnt hogy megfelel az elvárásoknak, egészen addig amíg az egyik teszt során engedetlenné nem vált. Ettől a perctől fogva a 173 éves tervbe hiba csúszott. Azonban betelepítés szekvencia már megkezdődött és már sok ezer embert telepítettek a Földre. Eztkövetően a reptoidok letettek az emberiségről és magára hagyták azt.

Az újabb háborúk az Ellenállással nem hoztak eredményt, ezért a reptoidok inkább más galaxisok felé vették az irányt. A Twix galaxis megszállása katasztrofális kudarcba fulladt miután egy abban a galaxisban elszabadult Szuperintelligen AI lényegében kiirtotta a reptoid inváziós flottát és majdnem(?) átterjedt a Snickersre. A reptoid háttérhatalmak figyelme véletlenül elsiklott az emberiség felett ami az eltelt pár ezer év alatt nemhogy túlélt hanem szépen fejlődött annak ellenére hogy a Föld egyik legselejtesebb helyére kerültek. A reptoidok ámulatára az emberiség civilizálódott és a bolygó nagyrészét ellepte. Rövid tervezés után a reptodoidok legyártották az ember v2.0-át a javított verziót, akik elődjeikhez képest sokkal okosabbak, összetartóbbak és hataloméhesebbek. Elődjeikkel ellentétben ezek az emberek intenzív manipulációkon mentek keresztül. Z.E. 6 000 körül a reptoidok látványosan landoltak a mai Egyiptom területén ahol a mindössze pár ezer fős létszámú embercsoportot elhelyeztek, köztük néhány beépített reptoid ügynökkel együtt. Az új embereknek persze nem sikerült tökéletesen beilleszkedniük társaikhoz, furcsa szokásaik, nyelvük és gondolkozásuk miatt kívülállókká váltak, a kívülálló szerepet pedig rabság vette át. A kiválasztott nép ahogy ők magukat hívták szolgasorban szenvedett egészen addig amíg a reptoid alvóügynök Mósez vezetésével ki nem vándoroltak Egyiptomból. Az reptoid vezetés az ILLUMINATIN keresztül, az ILLUMINATI pedig a beépített reptoidokon keresztül vezérelte a népet.

Rémmesék és Mítoszok[]

Egyes feljegyzések szerint a Reptoidok a Földön élnek az emberek között. Amíg az emberek mit sem sejtve eszik a Mekk Donáldzot, addig ezek a reptoidok átvették az uralmat a bolygó fölött, sőt még irányítani is kezdték. Állítólag az USE vezetői mind reptoidok akik arra készülnek, hogy újra egyesüljenek az a anyabirodalommal. Bizonyos mítoszok említést tesznek arról, hogy a reptoidok képesek a gondolatolvasásra, de ezt könnyedén kivédhetjük az EZÓ-Tv-től rendelt alufólia sapkával, amit magunk is elkészíthetünk, ha vásárolunk mágikus alufóliát. Az egyik leggyakrabban hangoztatott tévhit a reptoidokkal kapcsolatban, hogy félnek a savanyú uborkától, például, ha savanyú uborkával a hónunk alatt járunk, akkor a reptoidok nem támadnak ránk, sőt annyira megrémülnek, hogy alakot sem tudnak váltani. Ez a mítosz arra épül, hogy a reptoidok a savanyú uborkában ősi ellenségüket, az uborkoidokat látják, azonban az uborkoidok soha sem voltak a reptoidok ellenségei, ez csak egy olcsó városi legenda.

Advertisement